.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت الله لائینی :دفاع مقدس خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد
نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس عقلانی ترین حرکت و اقدام ملت ایران بوده است و خطرها علیه انقلاب اسلامی را دفع کرد.

به گزارش شمال نیوز،  آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه خواهران قدسیه بهشهر با اشاره به منشور روحانیت اظهار داشت: حضرت امام راحل انجمن حجتیه را خطر بسیار بزرگ می‌دانست و نسبت به نفوذ آنان به مسئولان هشدار می‌داد.

وی با تاکید براینکه باید نسبت به خطرهای انقلاب هوشیار باشیم، گفت: حضرت زینب (س) فهیم و مفهمه بود و تدبیر و دوراندیشی این حضرت را به عقیله بنی هاشم معروف کرده است.

وی گفت: انسان باید کارها را با عقلانیت پیش برد و در دوران دفاع مقدس ما بر اساس عقلانیت اداره کردیم و مسئله دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بوده است.

امام جمعه ساری با عنوان اینکه دفاع مقدس با عقلانیت پیش رفت، به مسئله کرونا اشاره و اضافه کرد: این اپیدمی را باید با عقلانیت اداره و مدیریت کرد.

آیت الله محمدی لائینی بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی برای مهار و مدیریت کرونا تاکید کرد و گفت: مسئله دعا نیز برای رفع بلایا امری مهم و ضروری است.

نماینده ولی فقیه در مازندران صبر را از دیگر ویژگی‌های برجسته حضرت زینب (س) یاد کرد و گفت: در فراز و نشیب‌های زندگی نیازمند صبر هستیم و در راه انقلاب اسلامی نیز مقابل مسائل دشمن و خودتحریم های داخلی باید صبر کنیم.

وی با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: ۴۰ درصد جمعیت و گردش مالی و اقتصادی دنیا مربوط به این سازمان است و نباید به دو تا سه کشور اروپایی چسبید و هشت سال کشور را گرفتار چند کشور شیطانی کردند و هیچ چیز عاید نشده است./مهر

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.075 seconds.